Skrobaczki reklamowe



Skrobaczka reklamowa to nowy, świeży, niekonwencjonalny nośnik informacji!

Atuty

Atutem skrobaczki jest nieoceniona skuteczność w oczyszczaniu szyb, co budzi pozytywne skojarzenie u użytkownika. Wzmacnia to bardzo przekaz reklamowy oraz pozycjonuje reklamonadawcę jako dbającego o bezpieczeństwo użytkownika - kierowcy.

Grupa docelowa

Chyba jest oczywista? Kierowcy to bardzo szeroka grupa docelowa, a każdy z nich potrzebuje wygody i bezpieczeństwa. Z punktu widzenia kierowcy, skrobaczka jest praktyczna, ale to również wyjątkowy nośnik reklam dla twojego produktu lub usługi. Wszystko co związane z motoryzacją - na przykład samochody, opony samochodowe, akumulatory, paliwa i oleje, spryskiwacze, części samochodowe, kredyty motoryzacyjne, ubezpieczenia itp - może być eksponowane na skrobaczkach.

Działasz w innej branży? Nie szkodzi. Kierowcy kupują czasopisma, odwiedzają hotele, restauracje, kawiarnie i puby. Kierowcy to ludzie wielu profesji i zainteresowań. Zamieszczając informacje o sobie na skrobaczce, praktycznie niezależnie od branży, w jakiej działasz, staniesz się im bliższy i dzięki temu zapamiętany na dłużej.

Zdrapywacz szronu
Zdrapywacz szronu
Zdrapywacz szronu
Zdrapywacz szronu
Zdrapywacz szronu
Zdrapywacz szronu
Zdrapywacz szronu
Zdrapywacz szronu
Zdrapywacz szronu

Dystrybucja

Produkt nadaje się świetnie do dystrybucji listowej lub jako “wrzutka” prasowa. Jest świetnym prezentem reklamowym, nagradzającym zakup. Skrobaczka jest poręczna i trwała. Gdyby nie świeżość informacji, mogłaby być używana latami bez utraty jakości!

Trochę świeżości w reklamie

Powierzchnia skrobaczki to miejsce na kreatywne zamieszczenie informacji. Produkt stanowi świetne uzupełnienie kampanii reklamowych i eventów reklamowych promujących dowolne produkty. Skrobaczka to niekonwencjonalna ulotka reklamowa, dająca wiele korzyści zarówno reklamodawcy jak i użytkownikowi.

Chyba już jesteś przekonany? Złóż zapytanie ofertowe! » Spiesz się - jesienią i zimą skrobaczka staje się bardzo pożądanym gadżetem!


© Ardo