Skrobaczka reklamowa to nowy, świeży, niekonwencjonalny nośnik informacji!
Atuty
Atutem skrobaczki jest nieoceniona skuteczność w oczyszczaniu szyb, co budzi pozytywne skojarzenie u użytkownika. Wzmacnia to bardzo przekaz reklamowy oraz pozycjonuje reklamonadawcę jako dbającego o bezpieczeństwo użytkownika - kierowcy.
Grupa docelowa
Chyba jest oczywista? Kierowcy to bardzo szeroka grupa docelowa, a każdy z nich potrzebuje wygody i bezpieczeństwa. Z punktu widzenia kierowcy, skrobaczka jest praktyczna, ale to również wyjątkowy nośnik reklam dla twojego produktu lub usługi. Wszystko co związane z motoryzacją - na przykład samochody, opony samochodowe, akumulatory, paliwa i oleje, spryskiwacze, części samochodowe, kredyty motoryzacyjne, ubezpieczenia itp - może być eksponowane na skrobaczkach.
Działasz w innej branży? Nie szkodzi. Kierowcy kupują czasopisma, odwiedzają hotele, restauracje, kawiarnie i puby. Kierowcy to ludzie wielu profesji i zainteresowań. Zamieszczając informacje o sobie na skrobaczce, praktycznie niezależnie od branży, w jakiej działasz, staniesz się im bliższy i dzięki temu zapamiętany na dłużej.
Dystrybucja
Produkt nadaje się świetnie do dystrybucji listowej lub jako “wrzutka” prasowa. Jest świetnym prezentem reklamowym, nagradzającym zakup. Skrobaczka jest poręczna i trwała. Gdyby nie świeżość informacji, mogłaby być używana latami bez utraty jakości!
Trochę świeżości w reklamie
Powierzchnia skrobaczki to miejsce na kreatywne zamieszczenie informacji. Produkt stanowi świetne uzupełnienie kampanii reklamowych i eventów reklamowych promujących dowolne produkty. Skrobaczka to niekonwencjonalna ulotka reklamowa, dająca wiele korzyści zarówno reklamodawcy jak i użytkownikowi.
Chyba już jesteś przekonany? Złóż zapytanie ofertowe! » Spiesz się - jesienią i zimą skrobaczka staje się bardzo pożądanym gadżetem!